divendres, 23 de maig de 2014

Complements a mida pel teu casament: Secretos de Alcoba

Avui us volem parlar de Secretos de Alcoba, un projecte que ens enamora. Es tracta de complements de moda artesans, personalitzats i fets amb molt d'amor. Són peces úniques que poden donar un toc molt especial el dia del vostre casament, ja sigui per a la núvia com per a altres familiars.

La seva creadora és la Beatriz, a qui vàreu poder conèixer a l'última edició del Dia dels Nuvis. Us deixem amb algunes de les seves precioses creacions i amb les seves paraules, explicant com va néixer aquest projecte.




Secretos de Alcoba neix d'una afició. Jo creava fermalls ("broches") per a mi mateixa però els meus amics i coneguts sempre se n'enamoraven i els acabava regalant. 
 







La meva passió pels complements es va iniciar a partir d'un esdeveniment al qual havia d'anar i no trobava cap complement adequat pel cabell. Vaig decidir comprar materials a una merceria de tota la vida amb la meva mare i confeccionar-me el meu propi complement.





Avui dia faig complements a mida per a tot tipus de dona i esdeveniment, m'encanta cada persona que entra per la porta de l'atelier perquè és un nou repte!
 





Feliciats Bea pel teu bonic projecte!

I per aquells que sou amants de la Fotografia no dubteu en veure el nou Workshop que organitza JinkyArt a la nostra masia. Arriba la màgia, arriba JinkyArt! + informació


Que tingueu molt bona setmana!

2 comentaris:

  1. Son una monada...! Sempre ha estta complicat veure'n però ara ja sé on son i on recomenar!

    Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Neus!!! Tot el que fa la Bea de Secretos de Alcoba és una passada! petonets!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...