divendres, 14 de novembre de 2014

Fotografies amb ànima: Charlotte van den Berg

Avui vull presentar-vos el treball d'una gran fotògrafa, la Charlotte van der Berg. Des del primer moment que vaig veure les seves fotografies em va enamorar com utilitza la llum natural, la manera tant dolça de mostrar les emocions a través de la seva càmera i l'elegància del seu treball.

Us deixo amb algunes de les seves imatges i amb les seves pròpies paraules on la podreu conèixer una mica més.

Hola, mi nombre es Charlotte. Soy holandesa y vivo en Barcelona. Soy fotógrafa de bodas y me encanta mi trabajo. Me encanta el amor y creo en el amor entre dos personas. Yo tengo mi propio estilo en mis fotografías, intento siempre hacer fotos románticas y con muchos detalles.











Como verás en mis imágenes  me encanta la luz natural, yo no uso flash. Para mí, lo más importante es que las personas que fotografío se sientan cómodas. Dejo que la pareja se entretenga y deje de pensar en la cámara. Dejo que la pareja se sienta libre para abrazarse, besarse y reírse de forma natural.







El estilo y las cosas que me encantan en una boda: muchos detalles, luz natural, la naturaleza, parejas de enamorados, flores, un lugar auténtico, pasteles y ser como eres!  








¿Qué puedo decirte más sobre mí...  las cosas que me gustan son : mi marido, la familia, los amigos, Dios, flores frescas, vestidos, reír , buenas conversaciones, movimiento, la decoración, la luz de la naturaleza, los detalles, colores, Barcelona, un largo desayuno, visitar Israel, ver una película, el chocolate, el vino, Canon, Pinterest, actividades espontáneas, dormir, soñar, las bodas, parejas enamoradas, el Vintage y mucho más...


Si desitgeu veure més fotografies de la Charlotte no dubten en visitar la seva web i el seu bonic Blog. Podeu veure un reportatge Pre-boda realitzat per la Charlotte a la nostra masia aquí.


Aprofito per compartir amb vosaltres la nostra recepta de novembre: Codonyat de Tardor (amb 2 receptes que utilitzem a la nostra família). Desitjo que us agradi i que passeu molt bona setmana!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...